دنیای که برادر نکشند آنم آرزو است :

دنیای که برادر نکشند آنم آرزو است :
--------------------------------------- 
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر 
وزدیو دد ملو لم وانسانم آرزو ست 
گفتند یافت می نشود جسته ایم ما 
گفت آنکه یافت می نشود آنم آرزوست(1) 
گفتم که صدق وصفا گم گشته از جمع ما
گفت آنکه گم گشته ازشما همانم آرزوست 
گفتم در ملک ما برادر برادر کشد
گفت دنیایکه برادر نکشند آنم آرزوست 
گفتم که زار پریش است حال ما – 
گفت احوال با نشاط سرو خرامانم آرزوست 
گفتم در همه جا دشمن کمین کرده است 
گفت همت باصلابت قوت ایمانم آرزوست 
گفتم دمادم دشمن میدان طلب همی کند 
گفت شیر خدا ومرد میدانم آرزوست – 
گفتم دل ز غوغا وجنگ سیر گشته است –
گفت دنیای با صفا ومحبت اخوانم آرزوست –
گفتم ممکن نرسی هرگزبر آرزوی خو یش
گفت امید واتکاء بخالق یزدانم آرزوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد