زمانیکه مصلحت خداوندی جاری گردد:

زمانیکه مصلحت خداوندی جاری گردد

نخواهد بود بر آن جای چون چرا ؟

--------------------------------------------------------------------                      

        فقیری داشت چادری باگره ها

     درآن گره ها داشت انواع غذا  

     زدر گاه خدا میخواست دائم

    که تا باز شود براوهر مشکل و مدعا

  یکی روز بوده او در بین دریا

   که ناگه باز شده همه آن گره ها

  فقیر بینوا دست بر آسمان بلند کرد  

  بدرگاه خدا بنمود زمزمه ها

 خدا یا من از تو نخواسته بودم


  که تا بر من بازشود این بسته ها

 من ازدل از تو خواسته بودم

  که تا در امان باشم از هر رنج و بلا

  نه اینکه بر باد گردد آزوقه من 

  همه چیزهای که بسته بودم برگره ها

   زمانیکه مصلحت خداوند جاری گردد

نخواهد بود بر آن جای چون وچرا ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد