کشمکش ها در حکومت وپارلمان کشور :

 

کشمکش ها درحکومت و پارلمان کشور :                                                

کشمکش دولتمردان و وکلاء ما درمجلس پارلمان انسان را بیاد قصه فکاهی ماننده می اندازد  که دوشخص  که یکی روانه آسیاب  در قریه  بوده ودیگری ازآسیاب برمیگشته بطور اتفاقی دربین راه باهم روبرومیشوند یکی به دیگری روی کرده میگوید: اگر من در آسیاب می بودم وتو می آمدی هرگیز تورا اجازه نمیدادم که نوبت آرد گندم هایت را ازمن پیشی گرفتی وگندم هایت را از من پیشتر آرد کردی و آن دیگر در جوابش میگوید:اگر من در آسیاب می بودم وخودت می آمدی هرگیز نمیگذاشتم که تو داخل آسیاب گردیدی چه رسد به آرد گندم هایت ؟ این بگو مگو میان شان  با لا گرفته که با الاخره بمنازعه وکشمکش میان شان منجر می شود ویکی بدیگری بخشونت میگوید:من حالا معلوم میکنم که چه کسی اولتر میتواند گندم هایش راآردکند وکی میتواند مانع او گر دد؟ وخط دائیره شکلی را روی زمین کشیده ومیگوید:این خط دائیره شکل( مخزن فرضی) آسیاب برای آرد  گندم های مراجعین آسیاب است. اگر تو میتوانی وجرئت داری نوبت آرد گندم هایت را ازمن پیشتربگیری؟ پس گندم هایت را از من پیشتر به مخزن فرضی آسیاب بریز تابه بینی چه بلا ومصیبتی را بر با لا یت آورده وچطور مانع آرد گندم هایت میگردم ؟ ودومی درمقابلش میگوید خواهیم دید ؟ وهر دو برابر باهم یکی بوجی وکیسه گندم هایش وآن دیگری بوجی وکیسه آردش را درداخل خط دائیره ای شکل(مخزن فرضی) روی زمین پراز گرد وخاک ریختانده که آرد وگندم هردو با خاک وگرد خلط گردیده وآن دو دربالای آرد وگندم های خود درنبرد وکشمکش قرار میگیرند.که همه آردوگندم های هردو پایمال خود شان گردیده وسروکله هردو زخم برداشته ولباس های تن هردوپاره پاره میگردد. مگرهنوز هردو(مبارز) میطلبند واز جنگ ومنازعه دست برنمیدارند حالا این قصه در حال و وضعیت کشور ما صدق پیدامیکند دشمن تادر وازه خانه ما رسیده وروزانه ازملت ما قربانی میگیرد ودر هرهفته بیش از صد نفر از فرزندان این کشور بخاک وخون کشیده  وپارچه پارچه میشوند که حتی اعضای بدن شان تشخیص داده نمیشود ونا امنی در ولایات کشور به اوج خود رسیده   ولی دولت مردان ما بکشمکش سر تقسیم چوکی ها ومقام ها ( ارث با با  ) باهم در گیر هستند وبه نتیجه نمیرسند ؟ وازجانب دیگر اعضای پارلمان کشور که خود را نمایندگان مردم میدانند ؟ یاگرفتار امتیاز طلبی های شخصی ویاکشمکش های قومی وزبانی هستند وبرسر کلیمات ملت ودیانت وقومیت باهم جور نمی آیند لذا خداوندج  بحال این ملت مظلوم رحم کند واز این جنجال های بی مورد  نجات شان دهد آمین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد